Saturday, November 12, 2011

Persiapan untuk kakak balik!

Posted by ainulaliah at 10:42 PM 4 comments
Assalamualaikum,kawan!


Puko ada buat banyak untuk kakak sebab esok kakak nk blk dh.So,Puko kenalah minta maaf ngan kakak dan bersalam-salaman ngan kakak macm Puko selalu dok buat wk2 ari raya dulu...Tapi dlm ni x adalah tunjuk gambar tu sebab banyak cangat.Jadi,Puko kenalah pilih gambaq yg betui betui penting saje..


Inilah antara gambaq persiapan Puko untuk kakak!



Puko nk bagi beg tu bau Puko supaya nnti kalo kakak  rindu Puko kakak boleh peluk beg itu sebgai ganti Puko.


Jangan ingat manusia saje yg ada rumah Puko pun ada rumah juga.Puko upah pembuat rumah satu majalah saja.Murah kan?Tapi rumah tu boleh kepala Puko saja.Puko ni dah jadi macam giant ka?


Ini pula tabiat Puko.Bila Puko tidur mesti satu mata saja yg tertutup satu lagi terbuka.Lawak tul.Anda rasa Puko bole masuk x The Funniest Pets And Peoples yg disiarkan di Astro Ceria.Channel kegemaran Cik Ainul Aliah.Sebenarnya Puko dipaksa untuk cakap Cik Ainl Aliah kalo Puko x dipaksa     Puko kata aja Nenek Ainul Aliah.Jahat kan Puko ni?Sbbnya ialah kalo Puko x ckp mcm ni nnti Cik Ainul Aliah naik angin.Abislah kita kalo gunung berapi Cik Ainul Aliah meletup.Abis bergegar satu dunia.Sesuatu yg mengerikan betui x?Nk taku x pasaipa mata Puko terbuka sebelah masa tidur.Sbbnya ialah kerana kalo Puko tutup dua dua belah mata.Ok!Mcm ni,katakanlah ada org mengumpat Puko pastu wk2 tu Puko tutup dua dua belah mata mcm mana Puko nk tau muka si penjahat yg dh mengumpat Puko yg comel ni.Kalo Puko tuduh saja depa.nnti Puko dosa.Tahu x dosa fitnah lagi besar dari membunuh.Jadi Puko x maulah fitnah org dan sbb itulah Puko buka sebelah mata wk2 tidur.Puko x nak masuk neraka.Xnak.....


                                          
                                                                                                                           Yg Benar,
Setiausaha Pukotam...

Assalamualaikum!Bye..






 

Polar Bear Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez