Sunday, April 22, 2012

R.I.P Pukotam..

Posted by ainulaliah at 4:56 PM
Assalamualaikum.

Ari ni bukan Puko yg post blog ni tapi saya,Ainul Aliah.Buknnya x nk bagi dia post tapi dia dh x leh post.Cuba teka pasal apa dia x leh post??

Pembaca:Puko dh mati.. T_____T

Penulis:Aik?Camna awak semua tahu?Amik kt na soalan bocor ni ha??Cer gitau sikit...

Pembaca:*Tangan tunjuk kt atas :)

Penulis:Alaa..Baru nk buat teka-teki..Kenapa saya pi tulis tajuk camtu?

Pembaca:Tanya diri sendiri la.. :|

Penulis:Ya tak ya jugak kan..Hadoiii.. :P

Seperti dialog di atas,mmg betul Puko dh mati.Ari sabtu pada tanggal 7.4.2012 di depan kedai runcit.Info daripada kawan saya,Lala(bukn nama sebenar).Kta dia,waktu dia nmpak bangkal Puko,Perut Puko dh pon kembung.Cam ikan kembung la kot??Ntahla..Kwan saya gitau kt sya minggu lepas kt tusyen.Wak2 tu,rasa terkejut sangat!Nasib baik x ada sakit jantung..Terkejut sangat yg saya rasa tu rasanya kalo pegang pinggan kaca boleh jatuh ooo..Amacam?Hebat x terkejut saya tu?Jadi setelah balik dari tusyen,saya pon terus ajak mak saya pi kt Cat Centre..X jauh pon,kt Taman Pelangi ja..Kami pi pon sebab nk buat Sijil Kematian Pukotam.

Jadi saya,Ainul 'Aliah Bt Abdul Muin,mengesahkan bahawa VIP Peringkat GOLD iaitu Pukotam telah meninggal dunia:

Waktu:Tidak dapat dikenal pasti.
Tarikh:7.4.2012.
Hari:Sabtu.
Tempat:Depan kedai runcit mamak.
Tempat Perkuburan:Tidak tahu.(bukn sya yg kebumikan dia)

Jadi,Sekian saya cerita saya untuk kali ini,Boi2!
Assalamualaikum!

p/s:Sebelum Puko mati dia mkn banyak sangat.Bila dh tanya kt makcak saya a.k.a pakar kucing,mmg betul pon.Sebelum kucing mati,mmg dia mkan banyak pon.Jadi kalo kucing pembaca2 semua ni makan banyak.Beware dan sayangilah dia sepenuhnya tambah secukupnya!

0 comments:

Post a Comment

 

Polar Bear Copyright © 2010 Designed by Ipietoon Blogger Template Sponsored by Emocutez